Mar 13, 2015

Minu lemmikutest lemmikumad muusikavideod

Ühel hilisõhtul jäin enda YouTube'is meeldivaks lisatud videote listi vaatama. Ja oiii, kui palju hea kraami ma sealt leidsin. Seda listi lapates tuli mul idee teha enda lemmikvideote nimekiri. 

Die Antwoord - Ugly Boy

Seda videot olen ma viimastel päevadel reaalselt vist sada korda vaadanud.  Laul ise on ka super. Ülekõige armastan selles videos mustanahalist "Jumalat", kes näeb täiega Aphex Twini moodi, kuigi netis väidetavalt see ikkagi ei ole tema.


Foals - Miami

See on üks sellistest bändidest, mida ma kuulan harva aga südames on ta mul ikkagi lemmik. 


Nero - Reaching out

Ma ei oska sõnadesse panna, kui väga ma fännasin seda videot ja laulu paar aastat tagasi. Kõik see sigri-migri, 80ndad, kollaaži-stuff...ja laul ise muidugi - 10/10



Jeremih - Fuck you all the time (Shlohmo remix)

Perfektsed kehad, very sensual üleüldse. 


16bit - Dinosaurs 

Awesome video, dinosaurused ülikhuulilt joonistatud. Laul ise on kaheldava vääretusega :D Autos näiteks niisama ei kuulaks aga videoga läheb väga hästi kokku.


Täna partyle isa juurde, soolaleibur + sünna! Yeaaaah

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment