Mar 16, 2015

Nädala kokkuvõte 09.03-15.03.2015: remont, suurpuhastus ja uued pereliikmed

Terve eelmine nädal möödus ohtra pahteldamise ja lihvimisega. Hingepõhjani vihkan praeguseks mõlemat tegevust. Käsile sai lõpuks võetud esikukapp, nüüd on vaja sinna veel üleriiete riputamiseks toru. Mida ma hetkel endale lubada ei saa, sest meil on majanduskriis. Ma ei tea, mis see kuu juhtus, et me nii kehvasti majandasime rahaga. Igastahes, tagasi remondi juurde - elutuba on nüüd ka lõpuks sellises seisus, et võib isegi isumise maha pidada. Ainuke aga on see, et pole diivanit! :D Tanelil tuleb nüüd pikalt jälle vabu päevi, siis saab pesumasina, kummuti ja diivani ära toodud. Õnneks kõik on nii lahked ja lausa pakuvad enda mööblit meile. Kaks esimest saame isalt, peame neile Kadrinasse ainult järgi minema. Diivani ja võib-olla isegi ühe tugitooli saame emalt, ainult, et see diivan on saunas hiiiiiiglasliku kolihunniku all. Aga jah, nüüd ongi jäänud veel koridor ja vannituba...Köök, magamistuba ja elutuba tahavad veel natuke nipet-näpet sisustuse poolest lihvimist (kardinad, öökapid, kellad, lambikuplid).

Reedel oli isa uues majas soolaleibur/sünna. Meil Taneliga oli suht lambikas seal olla, sest 1) kõik olid võõrad 2) vanad 3) väikeste lastega. Seega jaguneski seltskond kaheks: meist kõvasti vanemad ja meist kõvasti nooremad :D Šampust jõin kaks klaasi ja kella kümneks olime kodus. 

Laupäeval tulid Sannu ja Inna mulle külla.  Sõime melonit ja šoksi, arutlesime elu üle. Vot, Inna on üks nendest inimestest kellega ma ei pruugi kasvõi kaks kuud rääkida aga kui me kokku saame siis ei ole imelik ega ebamugav. Ei teki seda pinget, et nii ammu ei ole näinud ja et ei ole nagu millestki rääkida. Teate, kuidas ma igatsen seda, kui vanasti tuldi lihtsalt etteteatamata ukse taha?

Astusime kõik koos uksest välja, me Taneliga läksime Põhjakeskusesse. He-hee...olin ammu ajanud, et tahaks kahte hamstripoissi. Tanel oli kategooriliselt vastu. Aga poes ta murdus ja jäi nõusse! :D Korralike pilte mul hetkel nende rüblikutest ei ole, nad on nii nobedad! Ja nii pehmed ja kerged ja väiksed! Teate, kui nunnult nad üksteise kaisus magavad? Üks on hele oranž, punakate silmadega, teine on hallikas, mõlemal põsel kaks musta triipu. Nimede suhtes me ei ole vist päris selgusele jõudnud. Oranž saab endale nimeks ilmselt Kennedy ja triipudega Obama :D Benajmin ja Albert tunduvad nagu hiiglased nendega võrreldes. Mina pidasin neid kahte just pisikesteks :D Loodan, et mingi päev saab kõikidest beebudest viisakad pildid. Teeks elutuppa pildiraami riiuli, kus kõik "lapsed" oleksid esindatud.

Tanel ütles, kui me oma maja kunagi tulevikus saame, siis tuleb meil eraldi loomade tuba :D Ühel seinal on puurid, nagu loomapoodides (ainult selle vahega, et puurid oleksid suured ja ei oleks ülerahvastatud nagu Rakvere Zooplanetis! :S) ja teisel riiulil oleks toidukraam. Tanel ütles, et tema tahab deegusid. Rääkisin emale ka sellest ja ta küsis, miks me tuhkrut endale ei võta. Ausalt, kui mul oleks räigelt ruumi, ma peaks üleval miniloomaaeda. Ja üks viga mida ma enam kunagi ei tee - kui võtta endale loom, siis koos kaaslasega. Hamstrid on ühest peskonnast ja ühes puuris juba enne elanud, seega nad on üksteisega harjunud ja ei pea üksikut elu elama. 

Kui ma ütlesin, et ma vihkan pahteldamist ja lihvimist, siis lihvimine ja sellest tekkiv tolm...ugh! Jummel, jummel, milline korter oli peale kogu seda jampsi...meil ei ole köögis ega elutoas vaheust, seega tolm lendles mööda korterit ringi...me koristasime ja koristasime ja koristasime ja ikka olid põrandad räpased ning kõik tundus nii...valesti. Pühapäeval, kui Tanel tööl oli, tegin supersuurpuhastuse. Peale seda tassisin kahe meetrise vaiba ema juures neljandale, et anda natuke nägu ja tegu elutoale. Kohe teine asi, palju hubasem.

Nüüd ma istungi siin elutoa vaibal ja trükin. Seekordses postituses kahjuks pilte ei olegi. Järgmistes postitustes tahan teile ära näidata hamstrikesed ja ma loodan, et ükskord saan elutoa remondi kohta ka postituse tehtud :D Seda ma olen koguaeg edasi lükanud ja kirjutanud, et varsti-varsti...Senikaua nautige kaunist kevadet ja soojasid ilmasid!


xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment