Mar 9, 2015

Nädala kokkuvõte 02.03.-08.03.2015: kool, Tartu, väike pidu ja naistepäev

Eelmise nädala kokkuvõtte (23.02-01.03) jätsin kirjutamata, sest kui asusin mõtlema, mida tegin seitsme päeva jooksul, ei suutnudki midagi mõistlikku kirja panna :D

Sellel nädalal oli mul koolis õppesessioon. Mida aeg edasi, seda tüütum on koolis käia...päev ja tunnid mööduvad nii aeglaselt, ei suuda üldse keskenduda ja igav on. Õnneks on aasta kohe-kohe läbi. Jäänud on veel praktika, üks õppesessioon mais ja mõned eksamid. Peale koolipäevi ei teinudki eriliselt midagi. Kell seitse tuli alati mingi uimasus peale, selline, et ei viitsi midagi teha aga samas magama ka ei taha jääda. Nii loid oli olla...Teisipäeval peale kooli käisin küünehoolduses ka.


Reede oli üks imelik ja kurb õhtu...Tanel läks enda haige vanaisa juurde ja mina jäin koju koristama. Jällegi seitsme aeg tuli selline väsimus peale...Leppisime kokku, et kell pool kaheksa tuleb ta koju ja lähme käime ruttu ehituspoes. Aga sinna me ei jõudnudki...Vahepeal käis Rain mul külas, sõidutasin ema tema autoga ja jõudsin tagasi koju, Tanelit ikka ei olnud veel koju tulnud. Kui ta lõpuks siis tuli, rääkisime tema vanaisast...päris kohutav, mida vähk ühe inimesega teeb. Ja veel hullem on see, kuidas ta praegu piinleb...Käisime poes, ostsime rämpstoitu ja vaatasime netis American Dad'i.

Laupäeval sõitsime Tartu poole. Küll see sõit edasi ja tagasi oli pikk. Igasugune rändamise isu on mõneks ajaks rahuldatud :D Esimese asjana läksime AHHAA keskusesse, kus oli dinosauruste näitus. Kokku meie piletid läksid maksma 21€...selles suhtes, dinosaurused oli lahedad aga tegelikult kõik muu oli ikkagi suht titekas ja rohkem lastele. Ja jummel, kui palju kasvatamatuid lapsi seal oli. Tagatipuks hakkasid mu jalad veel higistama saabastes ja peale tunni ajast ringi vaatamist otsustasime ära sealt minna.




Peale seda tahtsime süüa, läksime kõrval asuvasse Zeppelini keskusesse. Tellisime endale toidu kaasa Pandast, samal ajal, kui seda valmistati, käisime teisel korrusel Walkingus ja TradeHouse'is. Walkingist sain 3€ eest wedged, mis Tanelile üldse ei meelinud. Teate palju nende alghind oli? 69.90€ ja mina sain need kolme euro eest :D 


TradeHouse'i olen ma tahtnud juba väga-väga ammu minna. Ma reaalselt oleks võinud seal juuksehoolduse riiulite ees seiste tunde ja uurida :D Aga Tanel utsitas tagant, seega võtsin Inebrya šampooni ja palsami, mida ma ka ammu juba tahtsin. Hetkel veel ei oska eriti kommenteerida nende kohta midagi, välja arvatud seda, et mõlemad lõhnavad imeliselt!


Edasi kimasime Lõunakeskusesse, käisime mõnes riidespoes, kust midagi ei leidnud...Aga üks loomapood, mis seal oli - parim käik Tartus. See oli nagu miniloomaaed. Hästi palju erinevaid linde ja neil olid suured puurid, kus nad ikka ringi lennata sai. Närilisi oli vähe. Ja seal müüdi pesukaru! 5000+ euro eest! Kakaduud ja punased värviliste sabadega papgoid olid seal...ma oleks nii tahtnud neid pildistada aga ei tohtinud. Ma muidugi ei kujuta ette, kes ostaks endale pesukaru summaga, millega saaks päris korraliku auto osta :D Tagatipuks need pesukarud on ju igavesed paharetid. 
Jyskis käisime ka - ostsime 15 paari sokke, mina valisin endale meigipeegli ja Tanel mati, millel trenni teha. Seda tahaks näha :D
Kokkuvõttes olime me Tartus om viis tundi vast. Tagasisõit oli muidugi täielik piin...auto tuled on nii kehvad, et lihtsalt ei näinud auto teed. Kui mina ütlesin Tanelile, et võta midagi ette nendega, ohtlik on pimedas sõita, siis muidugi ei, lasti jutt kõrvust mööda. Aga kui ise oli sellises kehvas olukorras ja nägi, et tegelt ka on tuledega sitt lugu, siis võib olla võtab ette midagi :D 

Rakveresse jõudsime 20 minutit enne kaheksat, käisime ehituspoes ja Taneli vanemate juures pesu võtmas. Sealt läksime koju, koristasime, käisime pesus ja Taneli sõbrad tulid külla. Tanel tarbis alkoholi ja käis peol viimati...oktoobris/novembris ja mina enne jõule :D Istusime meil köögis ja vist alles pool kaks läksime Mjausse...Just kui uksest sisse hakkasime minema, tuli klassiõde välja :D Mjaus oli lõbus, Tanel läks muidugi jälle varem ära, mina jäin veel sinna. Ma pole vist mitte kunagi nii tantsinud nagu tol õhtul :'D Me olime seal nii kaua, kuni Mjau kinni pandi. Taneli sõbrad läksid üle tee Kadakasse burksi ostma ja mina koju. Muidugi uks oli lukus, Tanel magas sügavalt, mul ei olnud võtmeid ega kõneaega. Ma ei julgenud väga kõvasti ukse taga kopsida ka, sest kõike on naabritele kuulda. Üritasin siis elueest Denisi kuidagi kätte saada FB kaudu, õnneks ta helistas mulle, tuli üles ja saime Taneli ka üles :D Me passisime veel üleval ja rääkisime, ma ei kujuta ette ka, mis kell ma magama läksin. Vist 6-7 hommikul. Igastahes, pidu ei taha nüüd jälle pikka aega.

Pühapäeval oli ju naistepäev ja pidime terve famiiliaga maale minema, olin lubanud sushit teha. Veel enne maale minekut pidin ema juurde tapeetima minema. Ärkan siis kell 11 üles, täiesti confused, hakkasime kiiresti toimetama. Tanel pidi enda pere juures käima, mina jäin sushit tegema. Kell pool üks pidime minu vanavanemate juures olema...tegin oma sushi ära ja läksin voodisse pikali. Next moment, kell on pool kaks ja Tanel astub uksest sisse. Olin magama jäänud. Okei, ruttu autosse ja sõitsime Viru-Jaagupisse. Vahemärkus: väga paha oli olla. Tšillisime ja sõime seal, peale seda läksin siis ema juurde ja aitasin tal tapeetida. Pärast enda kodus jälle midagi teha ei jaksanud...kell seitse tuli uskumatu uni peale ja tukkusin tunnikese. Kell kümme olid tuled korteri peale kustus ja nüüd ärkasin 7.40 :D Ma ei mäleta, millal ma vabatahtlikult ise nii vara viimati või üldse kunagi olen ärganud :D

Muide, mäletate, et otsisin Berti päeviku sarja raamatuid? Üks naine võttis minuga FB-s ja ma sain viie raamatu võrra rikkamaks! Nii hea meel! Tartu Apollost ostsin ka kaks raamatu. Tuleval nädalavahetusel on suur raamatulaat Rakvere Spordikeskuses - kindel minek. Meie riiulid vajavad täitmist ja raamatuid on meil tõesti vähe. 




xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment