Nov 10, 2015

Aasta jagu küüsi

Tuttavad/sõbrad teavad, et mul on geelküüned olnud terve igaviku. Ja ma ei kujutaks elu ette ilma nendeta. Mõte, et mu enda küüs kihistub, murdub kuskilt nurgast, on ebaühtlase pikkusega...selle peale tekivad judinad seljale! :D Lisaks veel küünte värvimine. Iga jumala kord, kui ma üritasin endale korralikku maniküüri teha, siis ikka läks küünelakk magades voodipesu mustriliseks, kahe päeva pärast oli lakk otsast kulunud ja igavene mässamine koguaeg. Sellepärast ongi nii omaks ja mugavuse eesmärgil kalliks saanud geelküüned :)

Eelmine november hakkasin Instasse laadima enda küünte pilte. Nüüd on aasta täis ja saan teile näidata disaine, mis mul selle aja jooksul olnud on. 

Üleval vasakul november 2014, paigaldatud Signe Paju juures. Paremal detsember 2014, hooldus tehnik nr. 2 juures. Pean tunnistama, et need küüned on minu jaoks ühed koledamad, mis mul olnud on :D Lasin endale teha sellise disaini, mis pole üldse minulik. Ja ütlen ausalt, mu enda küüned läksid alt kõik võimalikest kohtades lahti. Tol päeval lasin ka tema juures ripsmed paigaldada, seepärast see ainsaks küünehoolduseks jäi ka. Sai kaks kärbest ühe hoobiga löödud enne jõule.
All vasakul jaanuar 2015, hakkasin käima hoolduses kolmanda tehniku juures.
All tehnik nr. 3 tehtud hooldused kõik.
Üleval reas tehnik nr. 3 tööd, mis olid mõlemad väga ebaõnnestunud vastupidavuse poolest. See ajendaski mind otsima uut tehnikut. All vasakul tehnik nr. 4 töö ja all paremal siis verivärsked küüned, mis tehtud taas tehtud Signe Paju juures. Jõudsin ringiga tagasi sealt, kus alustasin. :D Võrreldes küüntega, mis ma esimest korda tal paigaldada aastaid tagasi lasin, on kõvasti näha arengut. Praegu ei saaks rohkem rahul ollagi. Ja hoolduse hind on normaalne. Detsembriks on mul juba aeg kinni, sest enne jõule tahavad ju kõik ilusad olla :P
Ja pikad küüned on minu teema! Kõigi arvates eelviimased valged küüned olid meeletult pikad, kuid kui ma vaatan pildil neid, siis minu arust on need keskmise pikkusega :D Kindlasti mõtlete, et kuidas ma küll nendega igapäevaseid toimetusi teha sain. Minu jaoks easy! Harjumise asi,

Imelik on see, et varasemalt olin ma tervate küünte fänn. Kandilised olid ka ägedad aga ma endale ei suutnud pea kunagi lasta neid teha, sest teravad oli minu thing. Nüüd on vastupidi. Ja ma ei suuda endale lasta teha näiteks sinised, lillasid või rohelisi küüsi :D Ma ei ütle, et need värvid on koledad, just vastupidi (noh, roheline on küll)! Aga kui mul korra olid erkkollased küüned sigri-migri värvidega, siis ma väsisin neist suhteliset kiiresti ja veendusin, et pigem rohkem midagi sellist mitte teha. Roosa ja must geel on alati valikus esikohal.

Praegu ma juba unistan, mida jõulude ajaks endale lasta teha.

Aeg, mil ma ise endale küüsi tegin (2013 aasta lõpp ja 2014 aasta algus):

1 comment:

  1. Täitsa ilusad disaini poolest :) ja mulle nii meeldib, et su blogi on nii nii roosa :)

    ReplyDelete