Nov 12, 2015

Minu esimene tõeline lemmikbänd - FFTL

Lambist tšillisin Pinterestis, kui nägin ühe inimese pins'ide hulgas IWRESTLEDABEARONCE albumi kaant. Läksin siis YouTube'i neid kuulama. Aastaid tagasi oli see bänd üks mu lemmikuid. Tol ajal oli neil vaid kuus laulu väljas. 
Sealt edasi mõtlesin, et kuulaks siis veel sarnast mussi. Ja panin otsingusse ühe bändi albumi, mida ma väga-väga-väga armastasin kunagi. Eeslaulja tol ajal, kui ma neid fännasin on praegune Skrillex. Inglise keele tunnis ma tegin veel esitluse nende kohta. Oskasin peast KÕIKE nende kohta rääkida. Kuigi ma puterdasin ja panin veits metsa, sain ikkagi viie, sest ma ei vajanud märkmeid ettekande tegemiseks :D

Ja teate, kuidas ma seda bändi üldse fännama hakkasin? Mul oli MSN-i semu. Mingi soomlane. Henri vist oli nimi. Hullud bestikad olime. Tema saatis mulle nende laulu "I Liked You Better Before You Were Naked on the Internet". Sellest päevast saati sai minust nende fänn. Henri ise oli vahva kutt aga ühel päeval teda enam MSN-i ei tulnud ja ma ei teadnud temast põhimõtteliselt midagi. Ainult seda, et ta oli minust vanem. Aga perekonnanime ega elukohta või kus koolis ta käis, ma ei teadnud. Tol ajal oli Orkut popp ja Facebooki mul sel ajal polnud, seega ainuke koht kus me suhtlesime oli MSN. Aga kuidas ta üldse mulle sinna sattus? Pole õrna aimugi. Äkki oli mingi pervo ja ta läks vangi :D ?
Neil bändikaaslasi vahetus ka, nagu ikka bändides. Enne Sonny Moore'i aka Skrillexit oli nende eeslauljaks keegi teine ja üks pilukas oli ka bändis, bassist, kui õigesti mäletan. Neljakesi meeldis nende koosseis mulle kõige rohkem. Mingi aeg lisandus veel üks kutt, bassistiks. Siis meeldis nende bänd mulle ikka edasi. Huvi selle bändi kohta kadus aga mul siis, kui  Skrillex ameti maha pani ja kitarrist hakkas eesotsas leelotama. Vanad albumid on siiski kuld.

Good old times.

No comments:

Post a Comment