Nov 17, 2015

Pinterest FAILS!

Nagu te teate, on Pinterest põhiline koht, kust ma ideid saan. Nii mõnigi kord on need mul hoopis täitsa pekki läinud :D

Kuna ma olen ju ilge küünlameister ja nähes seda pilti mõtlesin kohe - tahan ka proovida!
Mis aga mul välja tuli või noh, pigem ei tulnud :D

Teine idee, mis mulle silma jäi ja mõtlesin, et jõuluajaks perfektne.
Kuna mul ei ole kodus kuusepuu või põdra või jõuluvana või jeesusbeebi kujukest, siis võtsin suvalise. Lisaks polnud mul hetkel kodus valget glittrit või ebemeid. Mõtlesin lihtsalt katsetada olemasolevate vahenditega. Muidugi minul kleepus sinine glitter Hello Kitty kujukese külge ja osa glittrit lihtsalt hulbib vee peal :D
Seda lumegloobust proovin ma kindlasti veel. Kas keegi teab kust saada neid plastikust loomi? Mänguasjapoest?

2 comments:

  1. aga muidugi su küünlad ei tulnud ju välja, kui sul nii ebatasane pind on all :D ikka korralik pind peab all olema, et vahel välja ei tuleks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli seal all taldrik ja panin küpsetuspaberi peale, sest ma teadsin, et raudselt läheb pekki :D Ja ma hoidsingi vormist kinni, et seda vastu paberit suruda aga vaha voolas nkn alt välja. Nii, et ma ei tea kuidas see toimib.

      Delete