Nov 22, 2015

Täna tuli lumi maha!

Täna üles ärgates tõmbasin ruloo üles ja hakkasin hüppama rõõmust. Lumi oli maas! Üle väga pika aja lume tulek rõõmustas mind. Olen juba ammu meisterdanud jõuludekoratsioone aga seda õiget christmas feelingut ei olnud veel peale tulnud. Nüüd on see täitsa olemas.

Eile käisime härraga Magaziinis ja poes oli ilusasti jõuludekoratsioonid väljas. Tšekkisin, mida head pakutakse. Riiulil märkasin käbisid, mis olid ära väritud lillaks, siniseks, punaseks, jne. Neid ei olnud pakis väga palju ka. Mõtlesin, et no, kes see hakkab poest neid ostma, kui metsaalune on käbisid täis? :D Mets on perfektne koht, kus tasuta koguda materjali dekoratsioonide tegemiseks.
Dekoratsioonide tegemiseks olen endale kogunud sammalt, kuuse- kui ka männikäbisid, mõned oksad ja see halu plaat on leitud kuurist. Käbisid kuivatasin viis päeva ajalehtede peal radika all, et nad avaneksid ja muutuksid lopsakateks. Neid on hästi lihtne ise akrüüliga värvida, erilisi oskusi selleks pole vaja. Värmiseks kasutan pintslit, millel on otsas väike švammike, millega siis tupsutan käbisid. 

Ma ei näe mõtet teha ise kaunistusi, mille materjalid on kõik poest ostetud. Odavam ja ajaliselt mõtekam tuleb siis juba osta valmis asi. Siiani kõik kaunistused, mis ma valmis olen teinud ongi kodust leitud materjalidest. Eks meil on kodus ajapikku kogunenud igasuguseid paelu ja muud pudi-padi kaunistamiseks. Jõuluasju olen ma nii palju ostnud, kui ma SIIN postituses näitasin.

Selline tuli mu pärjake lõpuks välja. Eelnevalt nimetatud postituses näitasin vaid selle ajalehtedest tehtud põhja.
Täna sain kööki päkapikkudega kardina pandud, mis matchib laualinaga. Tegin klaasivärviga mõned lumehelbed aknale. Tunnen, et dekoratsioone on ikka vähe. Tahaks, et kõik oleks over the top. Mul on tegelikult nii palju blogisse laadida, aga see röövib nii palju aega...

Selle aasta esimene lumememtsik. Ilmselt praeguseks pole sellest enam midagi alles, sest väike Savannah kindlasti lõi hambad sellele külge :D

4 comments:

  1. Vauu.. Lõpptulemusena valminud pärg on super super kena! :)

    ReplyDelete
  2. väga ilus pärjake! :) tahaks ka!

    ReplyDelete
  3. Seda postitust lugedes tekkis endal ka suur tahtmine juba kodu kaunistama hakata :)

    ReplyDelete
  4. Aitäh ilusate sõnade eest :) Ja Riin, muidugi hakka, sa hiljaks juba jäänud. Vaatasin YouTube'is Christmas Home Decoration videosid ja mõndadel oli juba 2. november üles laetud videod, kus maja oli täielikult jõulukaunistusi täis :D

    ReplyDelete