Nov 29, 2015

Palju pilte, palju mõtteid

Kui ma vaatan kaamera mälukaardilt pilte, siis on seal ikka igasugust kraami, mida ei oskagi kuskile almbumitesse arvutis panna. Vaatan neid ja mõtlen: "oh, see on päris äge" aga samas blogisse pole mõtet neid laadida, sest mul pole pikalt midagi juurde rääkida.

Kogusin erinevad pildid kokku ja panen oma lühikesed mõtted juurde.

Eile proovisin Laial tänaval bulbiga pilti teha. Enne fotokoolitusel käimist mul polnud õrna aimugi, et mu kaameral selline režiim on. Proovisin ühe nurga alt, proovisin teise nurga alt,  aga ikka kuidagi välja ei tulnud. Külm oli, autosid oli vähe, ei saanud sätteid kaameras õigeks...See pilt tuli selline enam-vähem huvitav. Homme lähen uuesti viie aeg proovima, siis autosid ehk liigub rohkem ja nüüd jõulukuusk keskväljakul on ka ju tuledes. Peab selle ka üle vaatama. 
Paar päeva tagasi (või on õigem öelda nädalaid??? Ei mäletagi nüüd täpselt millal) tagasi käisid Sarah ja Taavi mul külas. Lobisesime niisama, kui panin neile ette, et teeme mõned romantic pildid neist. Paraku Taavi tahtis enamus ajast lollitada :D
Ei, aga me saime armsaid pilte ka :)
Isal on nüüd ka koer. Tõupaberitega ja puha :D Kui ta pildi Sweetyst instasse pani, vaatasin, et oh-oh, Savannah'i teisik ju! Aga tegelikult päris elus on Sweety palju pontsakam ja kandilisema peaga. Savannah näeb välja nagu nälginud Aafrika laps ta kõrval. Ometigi ta sööb niiii palju. Sellel nädal lähme õega isa juurde ja võtame Savannah'i kaasa, kes on Sweetyst kuus päeva vanem. Eks näis, mis saab.
Tükk aega tagasi otsutasime härraga (:D) pildistama minna. Nali oli selles, et mu 8GB mälukaart oli Johanna käes ja Karja tänava kodust ei leidnud ma ka ühtegi. Lõpuks võtsime automakist laulude mälukaardi, mille peale ma sain teha tervenisti 26 pilti. Nii palju siis pildistamisest :D Õnneks midagi meeldivat sain ikka kaameraga jäädvustatud.
Üks ammune foto kurest. Ma pole vist ühestki looduses elavast loomast nii lähedalt pilti saanud. Imetlen neid, kes viitsivad metsas istuda tunde, et oodata, millal see rebane või hirv põõsa vahelt välja tuleb. Ja saavad hämmastavalt häid fotosid.
Ma igatsen Saksamaad, Andernachi, Rheini :( Just vaatasin Instagramis sugulase ja ta sõbranna pilte. Seal on kõik ikka teistmoodi...tahaks täiega seal praegu olla. Weihnachtsmarkt'ile minna ja...nüüd seal ei ole ka nii palav nagu augustis oli. Huh, see oli jube. 24/7 higistasime. 

Rheini juures oli kõik nii vägev. Künkad, põllud...Eestis on kõik ju enam-vähem sile :D Kui ma seal olles mõtlesin, pagan, ma ei saa kõike seda ilu pildile, siis nüüd tagant järgi pilte vaadates, tundub kõik ka pildil nii ilus.
Savannah on suureks tüdrukuks juba kasvanud.  Kahjuks mul on selline tunne, et temast ei sirgu väga kirgas kriit :D Veab tal, et ta nii ilus ja armas on.
Ja lõptuseks ilusat esimest adventi! Mul oli täna 13 tunniselt vahetus ja polegi teinud veel kaunistust lauale advendiküünaldega. Aga loodetavasti see probleem saab homme lahendatud. 


No comments:

Post a Comment