Aug 28, 2010

Tõnisega trollisime kahekesi terve öö. Tõmbas mulle mingi programmi, lõõritasime seal. -> http://www.youtube.com/watch?v=n-DQBt2Phn4

Päris hea on ikka vahelduseks üksi kodus olla, muusikat maximum valjusel kuulata ja nii kaua üleval olla, kui ise soovin. Kõik räägivad blogides suve lõppemisest ja selle seiklustest. Iga suvega on mul nii, et midagi justkui jääks puudu. See suvi sai ikka korralikult möllu tehtud ja seda nauditud! Külastasin Tallinnat, Viljandit, Kuressaaret ja Jõhvit. Nii häbi, kui ka ei ole, siis Tartus ei käinudki! Kõige meeldejäävamad sündmused olid sünnipäeva pidamine, Aseris käimine, Lelle Alternatiiv, Viljandi Folk, Moetäika. Vahepeal käisime tohutult palju väljas, viimasel ajal ma olen rohkem arvutis istunud ja ema ka natuke (okei, tegelikult päris palju) pahane seetõttu. Ma tõesti loodan, et ma võtan ennast kümnendas kätte, ma tahaksin 12. klassi neljade-viitega lõpetada. Matemaatika andestan, see võib kolm olla. Ma kuulsin jutte, et saksa keele grupp pidavat üldse kaduma & tekib hoopis kaks vene gruppi. Imelik mõelda, et kolm aastat veel enda koolis...ja siis ongi kõik. Alles oli nagu esimene klass, kus tundus kõik uus ja põnev. Praegu on ka selline tunne. Milline on koolimaja seest? Kes on need uued inimesed, kes minu klassi tulevad? Millised saavad olema õppetunnid? Ma pole isegi kõiki vihikuid valmis ostnud.

Ohooo, kell on pool 8. Arvan, et kella 11 aeg jõuab pere rahvas koju. Ma lähen käin pesus, enne käisin jooksmas. Üritan joonistada ka veidi.


musiiiiiii!

No comments:

Post a Comment