Aug 8, 2010

Kõik olid täna kuidagi pahurad. Sõpsudega kokku saades olin juba nii sitas tujus. Pidin õhtul Raimo juurde minema aga lootuses et Kuudid jõuavad täna ikka Rakverre, ei läinud. Kamp hakkas vaikselt koost lagunema, alguses Joanna, siis Riti. Mina, Inna ja Jaana istusime kolmekesi minu kodule lähedal olevas bussika peatuses. Üks auto sõitis meist neli korda mööda.

Juuksed värvisin blondiks, jehuuu. Roheline kadus totaalselt. Peale seda tegin veel hallikama blondiga üle. Enam ma küll mingit jama ei keera. Joannaga käisime hommikul linnas ostin 60kr eest igasuguseid pärleid. Uus A&O on nii hea. Seal ekstra-nurk pärlite jaoks. Ja veel täiega odavad! Tegin ühed sulgeda kõrvakad, kolm pärlitest käevõru ja ühe kõrvarõnga (nüüd teen teise ka).
Riti saatis lõpuks oma telefoni pildid, kus mina Allaniga folgil oleme ja mõlemad jumala sassis. Ema ja Raimo vaatasid neid ka, ema oli korra minu toas ja kohe küsis, et kus see tehtud on. Ta sai aru muidugi, et ma täiesti purjus seal.


XX E.


No comments:

Post a Comment