Aug 29, 2010

Täna...ma ei tea.

Minu tänane päev algas kell 9 õhtul. Eilne päev lõppes kell 10 hommikul. Ei, ma ei käinud peol, ma ei olnud purjus ega narkootikumide mõju all. Nüüd üksi istun siin, õde ärkas vahepeal ülesse, ütles, et tahab magada. Ma hoogsalt õmblesin. Tegin topist koti, internetis oli õpetus. Sain selle valmis ~10minutiga. Jonasega rääkisin korra täna ülepika aja. Varem tegin oma tavapärase jooksuringi ka ära. Sellest jäi kindlasti väheks, niiet teen 200 hüpet ka. Lihased enam ei valuta.

Kurb on olla, oh jah. Ehk te ei usu mind aga ma üritan kõigest väest muutuda aga veidi raske on, kui te oma negatiivsust ja õelust minu pihta kasutate. Ma olen nii kinni ikka minevikus. Ei oleks, kui mul oleks midagi uut millel toetuda. Kurat, ma halan nagu mingi iga teine pubekas. Fuck you, fuck you and fuck you! Jääge vait, kui te ainult sitta pillute. Jah eriti sina, lirva. Kadestan natuke Mikut, sest ta räägib, kui õnnelik ta on. Ja testi tehes olid tal ainult üks Moderate ja ülenjäänud Low'id :D!!!

:):):)

No comments:

Post a Comment