Aug 17, 2010

Mu postitused on lühikesed ja mitte midagi ütlevad. Ma ei tea, mul pole nagu eriti tuju internetiga jamada. Väljas ma ka ei taha käia. Kolmapäeval läheb ema Rootsi, reedel tuleb tagasi ja siis on MOETÄIKA! Praegu on kell 4.09 ja olen Joanna läpakas. Ta magab vist juba teist tundi. Mul unegraafik nii sassis. Tegelikult mulle endale meeldib nii rohkem, kui olen öösel üleval ja päeval magan. Ei, ma ei ole vampiir või libahunt, või jumal teab mis. Vaatasin Joanna arvutis vanu pilte ka, õudus. Olid ajad, olid majad. Homme moosi ema, et saaks lõpuks selle tapeedi seina. Joanna tuba on nii ilus remonditud ja korras. Näe, ta just ohkas läbi une! Eile saatsin oma headele sõpradele ilusaid sõnumeid. Arvati, et ma olen purjus...Tõnis arvab, et ma olengi koguaeg purjus, ma ei tea, muutub juba solvavaks. Mis homme saab? Ma ei tea...üle pika aja ma ei ole ma järgmist päeva planeerinud.



p.s. Joanna aknast on üliilus vaade. igal ajal, isegi praegu, üksikud tuled paistavad.




xoxo E

No comments:

Post a Comment