Aug 14, 2010

Jou, what's up?

Muide, 20.augustil on Kalevi Kommimaja (või mis iganes) ees MOETÄIKA! Ma müün oma isetehtud kõrvarõngaid, vanu riideid ja kingi. Pean kindlasti veel ülekande ära tegema, et endale laud saada.

Facebook on ikka hull kuum teema, reklaamides on ka juba, et "jälgige meid facebookis blablabla", mulle üldse see koht ei meeldi.

Mmmm, kuidas mulle selle toa paigutus meeldib. Mu tuba on liiga tillu kõikide mu asjade jaoks. Laua taha pean ma ära mahutama arvuti, pean saama õpitud, õmblusmasina ja muud käsitöö asjad lauale mahutama. Ilmselgelt jääb ruumi väheks. Ma natu kurb, et mu toas on ainult üks aken, nii vähe valgust tuleb sealt. Tahaks hullult tapeedi seina panna ja värki. Õmbleks uued kardinad, sellised heledad, õhulised.

Praegu kutsusin Riti & Inna siia, just jõudsid.



No comments:

Post a Comment