Aug 26, 2010

Ma just sain aru, et mul on tung kellegi või millegi pärast koguaeg pabistada, muretseda, südant koormata. Praegu, mil ma olen oma pea enam-vähem selgeks saanud, tahan muserdunud ja masenduses olekut. Pean tunnistama, et mulle meeldib nutta. Aga ma ei oska ennast eriti nutma ajada.
Võtsin kätte & hakkasin indie't kuulama. Enamus on sellised pool-kurvad lookesed. Pagan, ma ise ka ei tea, einoh, tegelikult ikka tean küll, mida ma tahan. Tahan rahu. Tahan headust. Tahan rõõmu. Tahan ilu. Tahan positiivsust. Tahan leidlikkust. Tahan omapärasust. Tahan avameelsust. Tahan õnne. Tahan laia silmaringi. Tahan...tahan ja muudkui tahan.

Mul on praegu selline hoog peal, et ma läheks uuesti jooksma aga ma ei viitsi. Hüppan nööriga. Veel.

p.s. tassisin vana muusikakeskuse endale tuppa ja ühendasin arvutiga! eargasm.

No comments:

Post a Comment