Aug 1, 2010

i had the longest night...

...yesterday. Käisin karepal, no...wow. WOW. Hull pidu oli. Tõnis oli purjus, esimest korda elus. Hahahaa, käisime koos alkoholi jääke otsimas, leidsime 5l veini, kus oli umbes 4l sees. Ilgelt vastik vein oli. Aga me kaanisime selle lõpuks ära. Igasuguseid asju juhtus seal ikka. Kõike ei olegi vaja siia kirjutada. Tore oli. Kell seitse hommikul helistas Tõnise vanaema, et kus me oleme. Mina olin siis niii purjus, just kui teised kainenema hakkasid. Tõnise vanaema oli pahane ja ei tahtnud meiega rääkida aga hommikul oli kõik korras. Tõnis virutas eilse päeva jooksul 4x vastu põseneeti, kuidas saab nii? Tulime viiese bussiga koju, käisime kebabis söömas ja läksime koju. Tassisin veidi puid ja läksin välja. See oli ikka päris mõttetu käik ja sain jälle negatiivset vastukaja oma juuksetooni tõttu. Rakvere on nii vastikult täis õelaid inimesi. Save me. Ilus linn aga need inimesed panevad mind seda linna põlgama. Kui ma väljast tulles koju jõudsin olin ma kurbbb. Vaatasin telekast inetut bettyt. Tulin arvutisse. Msnis leidsin midagi armast, mis oli mul offi ajal kirjutatud ja ühe armsa komentaari sain ka : ) Aitäh, mul hakkas parem.


e m m m m m m a .

No comments:

Post a Comment