Aug 27, 2010

Ma eile naersin arvuti taga nii palju. Neoneti üle naersin ka, seal tehti saksa keelne insomnia. Hahahaha, kõik kirjutasid random lauseid, näitasin ka siis skilli. Vahepeal märkasin, et mu juuksed on natuke kollakad, tõmbasin siis hallikama tooniga üle. Ja nüüd ma suht granny. Lõpuks kui rahvas hakkas peale viite magama vajuma, otsustasin Tõnise poole minna. Olin just garaazis, kui kuulsin, et maja välisuks käis. Ei tahtnud varga muljet jätta ja läksin välja, Arvasin, et kasuisa aga ema hoopis. Küsis, et kas ma pole jälle maganud, ähvardas digiboksi parooli alla panna vms. Igastahees, võtsin oma ratta ja väntasin Tõnise poole. Trollisime veits omegles v mis iganes. Tegin linnukas ühe ringi ja hakkasime linna kõndima. Tõnis läks dasi põhja, ma koju. Lugesin veel ajalehete, umbes pool 8 läksin magama. Nüüd ärkasin pool viis. Huurrrei!


eksoekso Emma!

No comments:

Post a Comment