Aug 17, 2010


Jeeei! Tapeetisime emmega seina (almost, üks ja pool paneeli veel vaja) ära. Voodi on täis igasuguseid riided, printer on seal, moetäika ehted jne. Tenn toa korda, siis on hea hubane olla. Nüüd pean mõtlema, kuhu enda Marilyn Monroe pilt panna.

Enne tapeetimist käisin moetäika koosolekul. Väga huvitavad naiskad tulevad oma asju müüma, nad kõik olid niiiiiiiiii naiselikud! Mul hakkas kohe imelik, oma tunnelite, pikenduste ja põseneediga.


1. Life is too short for long pity parties. Get busy living, or get busy dying.

2. Don't take yourself so seriously. No one else does.

3. Burn the candles, use the nice sheets, wear the fancy lingerie. Don't save it for a special occasion. Today is special.

4. What other people think of you is none of your business.

5. Time heals almost everything. Give time time.

6. Over prepare, and then go with the flow.

7. Forgive everyone everything.

8. Get rid of anything that isn't useful, beautiful or joyful.

9. If you don't ask, you don't get.

10.Envy is a waste of time. You already have all you need.



Kui ma olen 36, siis ma tahan, et mul oleks hea töö, pisike poeg või tütar, umbes viis kassi ja hea, avameelne, armas, usaldusväärne elukaaslane.

Valge&must kass
Siiam
Sfinks
Oranzi karvaga kiska.

Kassidega on see, et nad ei kuulu kellegile ja nad saavad peremeheta elatud. Kunagi ühest raamatust lugesin, et kass on iseenda peremees aga koerad kuulavad peremeeste sõna, või et neil on peremees. Midagi sinna kanti. Vaatasin Wikist ka populaarseid kasside nimesid. Muigama ajas. Piltiel kiisude vaatamine on üks asi aga kui ta on sul käes, vaatab sulle otsa ja teeb mjäu, siis see purustab su südame, kui pead temast loobuma :( Ma arvan, et ei olegi mõtet võtta kassi enne, kui ma olen lõplikult endale elamispinna leidnud. Üks kahest: Tallinn või Tartu. Mu ema soovitab ikka Tartut. Mäletan, kui kunagi tahtsin hirmsasti kutsekooli minna peale 9ndat. Siis olin ma 7nda lõpetanud. Ema keelas selle variandi totaalselt ära ja nüüd on mul hea meel, et ta seda tegi, see oleks ikka väga rumal samm olnud minna kutsekooli. Ootan juba 12nenda lõpetamist, tahaks hirmsasti juba ülikooli ja oma elu elada. Ma ei kujuta ettegi, kui raske see olema saab.

Okei, tõmban otsad kokku siin blogis.

musikalli.

1 comment:

  1. see esimene pilt kassist on nii awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

    ReplyDelete