Aug 5, 2010

All I want everything

Käisin täna põhjas tibudega, ostsin NewYorkerist uue tuunika. Hiljem passisin kodus, emal tulid külalised ja musss tuli siia. Sõitsime veits ringi, käisin vahepeal kodus ja ta viis mu linnukasse. Sain Tõnsega kokku. Kõndisime minu poole, ta võttis ratta, sõitis tagasi koju. Viis kaamera koju & pani maja ukse lukku. Tuli siia tagasi, läksime linna. Nägime Joeli & bensukas Andrit. Ostsime burksi (mis oli poolkülm). Kõndisime minu juurde, rääkisime terassil tähtedest, dimensoonidest., aeg ruumist. Seletas mulle tuhatoosi, kella ja teeküünla alusega teist ja kolmandat dimensiooni. Tulime tuppa, tõmbasime ema arvutisse Stephen Hawkingi dokki ja Paranormal Activity. Enamus kerisime edasi. Ma naersin enamus ajast. Tõnis oli nii uimas. Tegime arvutile formati ka. Näitasin Tõnisele oma joonistusi ja otsisin vanad ka üles. Ta läks just poole tunni eest koju. Kell om viis öösel. Uuuh...homme pean Ellele & ta sõbrannale süüa tegema. Tõesti...kaheksa ja kümne aastane, võiksid ise hakkama saada. Ema auto pean ka ära puhastama seest.

Tahaks juukseid juba blondiks tagasi värvida ja ma kaalutlen monroe ära võtmist. Mjäuuuuks, superhea on olla && ma olen d'n'b lainel. I wonder why :D


P.S.1 ! Kindlalt skänner homme korda teha & devvi joonistused uploudida.
P.S.2 ! Btw, mul tumblr nüüd ka www.wcwtz.tumblr.com


Aa, tsekkige teist blogi ka
www.wcwtz.blogspot.com



XOXO e m m a .



No comments:

Post a Comment