Aug 6, 2010


Täna ärkasin kell 12, ehk magasin kõigest 6tundi. Siiamaani üleval. Raimo käis mingi 3-4 siin, sõitsime mööda linna. Mina ei saa üldse aru!!! Ühel hetkel ta suudab mul tuju niiiiiiiii ära sittuda, närvi ajada & teisel hetkel olen ma nii rahul & õnnelik & meelas. Peale seda kui me lahku läksime passisin kodus veidi. Siis Tõnis kutsus õue. Ta tuli siia ja saime Ritiga kesklinnas kokku. Mingi aeg läks ta ära, käisime Ritiga kebabis. Kooli juures saime Joanna, Inna ja Jaanaga kokku. Käisime Joanna hoovis vetsus ja istusime veidi aega seal. Edasi läksime Selverisse, passisime promenaadil. Joanna, Riti ja Jaana läksid keskale, me Innaga koju. Kella 12ni vahtisin lage, kui Raimo lõpuks helistas, et on Rakveres. Nüüd olen jälle üksi, kavatsen magama minna. Erilist und küll pole...aga jah.


musiiikalliiipaiii

P.S.1! Sain skänneri lõpuks tööle.
P.S2! Emal homme palgapäev! : DDD











No comments:

Post a Comment