Jul 29, 2015

* * *

Ma olen jumalast vässss ja teen veel viimased pingutusi, et töönädala kaks viimast päeva üle elada. Ma lihtsalt ei jaksa hommikuti üles tõusta. Natukene veel ja siis on nädalavahetus ning peale seda kohe reisile minek!!! 

Töölt ära tulemine oli nii õige otsus, kirjutan sellest pikemalt, kui aega on. Mul on nii kopp ees sellest arvutis istumisest. Tööl koguaeg persetan (ja mängin lollakaid FB mänge), lähen koju ning teen sama. Ma ootangi augustit, et olla aktiivne, samas ma kardan, et siis ma ei satu väga palju blogisse. 

Ma veel mõtlen, kas ma hakkan reisile läpakat kaasa tassima...ma ei usu, et ma väga blogida siis viitsin, samas ma tean, et kui ma selle koju jätan, siis tahan hullult blogida. Aga sugulasel on ka ju läpakas tegelikult...

No comments:

Post a Comment