Jul 21, 2015

Minu kogemused juuksepikendustega

Kõige pealt vabandan ette piltide kvaliteedi eest. Enamus neist on alla tõmmatud netist.

Minu esimene kokkupuude pikendustega oli 9.klassis (ehk siis viis-kuus aastat tagasi). Olin sügisel oma räämas juuksed maha lõiganud kaelani, sirge potika lasknud sõbrannal lõigata ja blondeerinud ära. Alguses olin kollapea, eelnevalt olid mul pruunid juuksed ning enne seda lillad, sinised, punased, oranžid ja jumal teab, mis värvi veel :D Ma teen enda juuste ajaloost eraldi postituse, sest muidu praegune veniks romaaniks.

Esimesed pikendused olid siis sünteetilised ja kasutatud! Ma jalutasin ükspäev koolist koju ja sattusin üht tuttavat teretama, jäime rääkima ja jutt läks pikendustele :D Ta pakkus välja, et müüb kõik enda omad mulle 50 krooniga. Need olid Expressionsist ostetud ja tal oli neid mitu komplekti. Tol ajal maksis Expressionsis üks pakk pikendusi (üks rida juukseid) vist 190 krooni. Tema müüs mulle kaks pakki neid ja igasuguseid üksikuid salke ka. Ja kusjuures, kasutatud sünteetilised juuksed on paremad, kui tutikad pakist võetud. Viimased on sellised võltsilt läikivad ja libedad. Kui nad on juba natuke kasutatud, siis läige on kadunud ja sirgendades muutuvad nad siledaks. Alguses muidugi ei osanud ma neid väga hästi pähegi panna. Alumised otsad olid pikendustel sellised hästi puhvis ja ma ei teadnud, kuidas sellest lahti saada. Sellepärast ma põdesin täiega, arvasin, et on kohe näha, et ei ole enda juuksed. Kord linnaliinibussiga sõites nägin seal üht tuttavat ja ta ütles, et kui sirgendada juuksed üle, siis nad muutuvad siledaks ja ei ole nii turris. Ja see aitas!

Alumisel pildil väga selgelt näha, mis pikkusega mu enda juuksed on. Valus.
 Siin olen juuksed juba järku lõiganud. Ja ei, nad ei olnud nii nartsud, enamus juukseid taga :D
Ajapikku õppisin ma neid paremini pähe panema, lõikasin veidi järku, et jääks loomulikum mulje. Kord Kuressaare linnas poodlemas astusin sisse väga veidrasse poodi. Minu üllatuseks müüdi seal pikendusi! Viie euro eest sain terve rea 60cm juukseid. See oli väga hea hind! Kokku tuli mul super komplekt. Lühikesed ja pikad pikendused koos, tekkis väga loomulik mulje ja igale poole pähe jätkus pikendusi.

Mina kandsin sünteetilisi clip-in'e oma viis aastat. Ja ma oskasin neid nii hästi endale pähe panna, et inimesed arvasidki, et need on mu enda juuksed. Ma tõesti nägin vaeva, et clipid kuskilt ei paistaks ja oma juuksed sulanduksid perfektselt. See, et nad sünteetilised olid, ei takistanud mind ägedaid lokke ja soenguid tegemast. Sünteetilised clipid on paksemad, kui päris juustest ja sellepärast nad juba meeldisid mulle rohkem. Seda ma sain teada muidugi alles peale seda, kui ma enda esimesed pärisjuustest clip-in'id tellisin paar aastat tagasi. Maksin vist oma 40€ 70 grammi eest. 70 grammi on väga vähe! Vaja on vähemalt 100g ja kuna mul on paksemad juuksed, siis minu jaoks parim variant on üldse 160g.

Need 70 grammised juuksed olid nii õhukesed ja väetid, ma muidugi värvisin neid ka (halliks, before it was cool!). See oli siis aastal 2013.
Tellisin uued sünteetilised Hiinast, sest vanad sünteetilised olin samuti untsu keeranud :(  Igastahes, need mis ma Hiinast sain oli täis praht. Ma tellisin liiiiga pikad (80cm) ja kvaliteet oli kohutav. Vahepeal kandsin juuksepatsi ja krunni.
Peale seda tellisin (aasta aega tagasi, 2014.a suvel siis) samuti AliExpressist kaks bundles'it pärisjuukseid Hiinast ehk 2x100g, ilma clippideta. Ise lõikad sobivad ribad välja ja õmbled clipid külge. Need on muidu hirmmmmmmm kallid aga AliExpressis oli suur soodukas ja ma sain 200g pärisjuukseid alla 40€, vot see oli diil! Tellisin toonis #613 ja täiesti kollased pikendused jõudsid minuni. Pange tähele! Sünteetilste juuste toon #613 on alati heledam, kui pärisjuustest pikenduste toon! (vasakul pool pildil siis toon #613, milles ma täiesti pettusin) Siis hakkas minu pea üle poole aastane juuksevärvi kriis. Nagu näha värvisin ma juuksed punaseks (täiesti rumal otsus, värv ise oli ilus aga kuna oli värvitud Tonikaga, siis lihtsalt ei püsinud sellisena). Ma hetkel ei hakka kirjutamagi, kui mitu korda ma juukseid erinevate värvidega värvisin, lihtsalt, et pikendused klapiksid enda juustega. Koguaeg värvisin aina tumedamaks. Viga!!! Enda juustelt kulus koguaeg värvi erksus silmapilgutusega, sest need olid ju mul aastaid blondid olnud ja nad lükkasid uut tooni ära. Lõpuks sain aru, et blond on the one ja selleks ajaks olin ma peast tumelilla. Pikendusi heledaks enam ei saanud ja minul oli tulemas tähtis töövestlus politseis. Mõtlesin, et no, kuidas ma lähen sinna nii!? Ja nii ma hakkasingi tagasi ennast blondeerima. Sellise vembu puhul aitas mind väga Syossi kõige keevitavam värvieemaldaja, mis lubas juukseid helendada kuni 9 tooni. Nüüd olen õnneks tagasi täielik blond, roosa tukaga.

Kui olin juba töötanud politseis umbes kuu aega, mõtlesin, kõik, nüüd mul on palk tulemas ja panen endale päris pähe kinnitatavad juuksepikendused! Mõeldud ja mõne aja pärast tehtud :) Päris kohe ma neid ikkagi ei pannud, vaid natuke aega peale sünnipäeva. Ahsoo, vahetult enne seda tellisin veel ühed pikendused AliExpressist ja kuigi ma valisin veidi "kallimad" (9 eurot maksis komplekt :D), siis kvaliteet oli ikka saast, mis saast.

Eks siis tulevikus ole näha, kas otsus panna kerantiinid oli õige või vale. Noh, et kas tõesti on juuksed siis nii ära rikutud. Õnneks mind on tugevate juustega õnnistatud, nad on juba eelnevalt nii palju värvimisi läbi elanud aga kiilakaks pole jäänud. Loodame, et jää ka :D
Lõpetuseks: soovitan soojalt kõigile clip-in'e. Ajapikku saab nende paigaldamise ja hooldamise käppa. Mõte, et nende sättimisega läheb kauem, kui pähe kinnitatud kerantiinidega või teipidega, on vale! Ma ise arvasin, et hakkan nüüd hommikuti kiiremini valmis saama. Ei, vastupidi, läheb hoopis kauem. Ja oi, kui kaua juuksed kuivavad mul praegu :/ Sünteetilisi clip'e võib pesta aga seda ei pea tihti või üldse tegelikult tegema. Pärisjuustest pikendusi ikkagi aeg-ajalt tuleks. Mina pesin sünteetilisi ainult siis, kui peale pidu haisesid suitsu või alkoholi järgi. Minu lemmikuks jäävad ikkagi clip-id, õhtul saab need peast ära võtta, näppudega läbi juuste lasta. Eks see ole tegelikult lõpp-kokkuvõttes igaühe maitse eelistus. Mina olin nii kaua clippe kasutanud, nende paigaldamise ning sättimisega harjunud, selgeks saanud igasugused nipid. Sellepärast need mulle nii väga ka meeldisid.

Lugejale võib tekkida küsimus, et miks ma ometi enda juukseid välja ei ole kasvatanud. Oeh, it's a looong story :D Ja sellest ma kirjutan järgmises või ülejärgmises juustega seotud postituses.

No comments:

Post a Comment