Jul 8, 2015

Minust

Teen ühe sellise küsimused/vastused postituse, siis saate minust parem ülevaate :)
  1.  Tähendus URL-i taga: He-hee, selle nime pani mulle kunagi üks interneti-sõber. Ma ei mäletagi täpselt millest me rääkisime. Ilmselt vist sellest, et mulle meeldivad mustikad. Ja siis minust saigi mystiline musticas.
  2. Nõrkus: Ma ei tea, kas see läheb nõrkuse alla aga ma ütleksin, et ma ärritun ja vihastan väga kiiresti. Aga see-eest ma saan sellest ruttu üle, ma ei mossita tunde ja päevi.
  3. Viimane kord, millal sa nutsid ja miks: Mm...Nädalavahetusel kindlasti nutsin. Enda ja elukaaslase pärast.
  4. Needid, mis sul on:  Heh, võtsin enda viimase needi (smiley) paar kuud tagasi ära.
  5. Lemmikbänd: Kusjuures viimasel ajal olen ma muusikat vähe kuulanud :/ Varem ei saanud magama ka jääda, kõrvaklapid pidid peas olema. Üldiselt pole mul pikka aega juba lemmikut olnud, sest ma kuulan väga seinast seina.
  6. Suurim turn-off:  Kui mees ei oska enda eest seista. Muidugi pikad varbaküüned, rasvased juuksed, kollased ja puseriti hambad ka eriti ei tõmba :D
  7. Tattooveeringud mida sa soovid:  Gurllll, see list veniks küll pikaks. Neid ideid on nii palju, et ma isegi ei tea kust alustada. Üks kindel lause on välja valitud kuid kuhu seda teha lasta, pole veel kindel. Siis sooviks ühte ruumilist kristalli, jälle ei ole välja mõelnud kuhu. Siis kahte lemmiklooma portreed. Lisaks veel igasuguseid ilupildikesi. Tatokaid sooviksin lasta selliste kohtade peale, et vajadusel saaks neid varjata aga samas saaks neid ka show off'ida :D
  8. Suurim turn-on:  Kui kaela suudeldakse selja tagant :3
  9. Vanus: 21
  10. Life goals: Ausalt öeldes ei ole ma väga suutnud oma elu unistusi välja mõelda. AGA sooviksin omada suurt maja suure hooviga, vähemalt kahte koera, tahaksin sõita vinge maasturiga. :D Töö võiks olla midagi hingelähedast, näiteks firma vanade sõpradega, mis oleks seotud millegi loovaga, filmindusega, kunstiga...Tahaks lihtsalt olla õnnelik oma tööd tehes. et ei mõtleks selle, ughh, jälle peab tööle minema või et ootan pikkisilmi oma lühikest nädalavahetust.
  11. Needid, mida tahaksid: Tissivahe needi teeks täitsa uuesti. Kahjuks see kasvab umbes 5 kuuga välja. Pildil siis mu kunagine, tehtud paar kuud peale seda, kui 15 sain.
  12. Suhtestaatus: Hõivatud!
  13. Lemmikfilm(id): Damn, mul on filmidega see värk, et mulle jääb ülihästi meelde kogu plot aga pealkirja ei suuda meelde jätta. Lemmikumad on Grown Ups 1 ja 2, This is the End, Coraline. Neid kolme olen vähemalt vist mingi viis korda vaadanud. 21 Jump Street on ka päris hea ja naljakas. Issand ja kuidas ma sain unustada PROJECT X'i! See oli üks suvi reaalselt minu anthem, mille järgi ma pidusid korraldasin.Samuti, filmid, mis mulle hästi meeldisid ja kus näitles superkena Ryan Gosling, on Place Beyond the Pines, Blue Valentine, Drive. Õudukaid vaatan ma ka palju aga kes neid nimesid suudab meelde jätta, paljud on suht sama sisuga, lihtsalt erineva pealkirjaga :D Üldiselt ma vaatangi kas komöödia filmi või õudukat. Väga harva olen ka draamasid vaadanud, siis kui tahaks kohe pisarat panna või meel on kurb :D
  14. Fakt sinu elust: See on nüüd küll raske. Üks fakt ainult? Okei...Ma olen elanud seitsmes kohas :D
  15. Lemmik YouTuber(id): Kõige esimene, keda ma üldse hakkasin vaatama oli Shane Dawson. Ja ta meeldib mulle siiani. Mm, vahepeal vaatasin tihedalt Smosh'i aga enam mitte. Päris tihti vaatan Gigi Gorgeous'i, Elena Genevinne'i (kes on mõlemad transgender'id) ja Shane Dawson'i kaudu vaatan Trisha Patayas'e videosid. Mingeid meigi tutoriale tegevaid YouTuberid mind üldse ei huvita! :D Aeg-ajalt vaatan ka suvaliste kasutajate DIY videosid.
  16. Õdesid-vendasid: Mul on 13-aastane õde (keegi ei usu, et ta nii noor on) ja 3-aastane poolvend.
  17. Esimene lemmikloom: Minu päris esimesteks lemmikloomadeks olid hamstrid, kahjuks ei mäleta ma neist peaaegu mitte midagi. Ainult seda, et isa sai need enda töökaaslase käest, siis tuli välja, et nad on erinevast soost ja pidevalt sündis hamstrilapsi juurde :D
  18. Lemmikvärv: Roosa! 
  19. Esimest korda purjus: Häbi küll tunnistada aga esimest korda täitsa lakku täis olin ma 14-aastaselt :X
  20. Tähtkuju: Kaksikud
  21. Hõbe või kuld: Hõbe. Esiteks ma ei suudaks endale kuldehteid lubada :D ja teiseks, hõbe istub mulle rohkem. Mul ainult üks päris kullast ehe ongi, imeilus sõrmus, mis elukaaslane kinkis 21. sünnipäevaks.
  22. Kuhu soovid reisida: Ükskõik kuhu! Tegelt ka. Ideaalselt äge oleks sõpradega või elukaaslasega autoga mööda Euroopat seigelda. 
  23. Lemmiktegevus(ed)?: Fotografeerimine, blogiga mässamine, shoppamine. 
  24. Kus oled reisimas käinud: Lätis, Rootsis, Saksamaal. Jala korra maha pannud ka Soomes lennuki ümberistumise ajal ja lihtsalt läbi sõitnud Leedust ning Poolast.
  25. Foobia: Pole! Eks mul hirm ikka tekib mõne asja ees (hetkel nagu ei meenugi midagi :D) aga sellist seletamatut hirmu, mis ajab pihud niiskeks, pole.

No comments:

Post a Comment