Jul 19, 2015

Korteri remont: vannituba

Selline kaunitar oli siis meie vannituba. Eriti kaunis oli see kunstlill, mis oli seal aastast 1990. Umbes kuu aega keeldusin ennast seal vannis pesta, kuid kaua ma ikka ennast igalepoole mujale sokutasin :D Dušiotsik meenutas vanaaegset telefoni toru, kust vett tuli väikse nirinaga :D Ja muidugi see ehititis, mis oli sinna dušikardina toruks ehitatud oli ka omaette number, selle me tirisime kohe alla. Sellepärast meil ei olnud kuskile dušikardinat riputada ja kõik vesi pritsis lahinal maha.
Kuna me ise ei oskanud ega teadnud, kuidas ja kust alustada vannitoa remondiga, leidsime, et targem (aga rahakotile raskem) on palgata keegi seda tegema. Tanel lõhkus plaadid seinte küljest ja koos isaga lammutasid vanni tükkideks ning tassisid prahi minema.
Kuigi ma ei ole rahul 100% selle töömehe tööga (tegi kohati lohakalt), siis fakt on see, et ilmselgelt on vannituba parem kui enne. Veits kahju ainult, et vannituba nii pisike on :/ Praegu oleks vaja juurde veel osta kapp peegliga, riiul ja nagid, kus rätikuid hoida ning riputada. 

5 comments:

  1. Millega või kuidas selle vanni ära lõhkusite? Omal oleks vaja ka vann välja viia ja seda on päris raske välja saada... Muidu Teie vannituba näeb küll väga ilus ja armas välja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jään sulle hetkel vastuse võlgu, sest nad tegid seda siis, kui ma olin tööl. :D Aga minu arust nad pm peksid selle hiiglasliku haamriga katki, kui ma õigesti mäletan Taneli jutust.

      Delete
    2. Kaitseprillid ette, suur haamer kätte ja suur hooga vastu vanni serva. Purunemise ime juhtub kohe kui hoog piisavalt suur ja ise ei karda mõne killuga haiget saada.

      Delete
  2. Ma lihtsalt armastan selliseid enne ja pärast pilte. Nii põnev vaadata, mis tulemuseni jõudsite. Väga põnev! :)

    http://lauratartus.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, ma ka...praegu korteris ma ei tunnetagi seda, milline kõik enne oli. Peab pildid ikka kõrvuti panema, siis saan aru, kui jube kõik enne oli :D

      Delete