Jul 27, 2015

Vanavara laat Kila-Kola

Juba päris tükk aega tagasi käisime Seidlas vanavara laadal. Mis mind üllatas, et palju kraami, mis müügis oli, leidus ka Taneli vanaema kodus ja uskumatu, mis hinnaga neid asju veel müüdi :O Mina olen üritanud samasuguseid potsikud müüa 0,50€ ja siis ka neid keegi ei tahtnud :D Laadal müüdi neid 10-15€! Muidugi leidus ka väga huvitavaid asju, mida tõelised kogujad otsida võisid. Näiteks üks mees müüs igasuguseid sõja-aegseid asju (gaasimaskid, mütsid, märgid).

Ostsime pehmet jäätist ja kuna tol päeval päike küttis jõhkralt, siis masinast tuli juba täiesti sulanud jäätis. Täiesti võimatu oli seda süüa, konkreetselt voolas möödas käsi.

Käisime ka avatud mõisas. Seal oli mõnus jaheee! Ja ma nägin seal enda unistuste tooli!!! Ma olen nii kaua jahtinud sellist tooli, millel on käetoed. Mööbli Aidast on sellised müügil aga nad on kõik tumedast puidust ja punakate riidekatetega. Üks heledam versioon jäi mulle silma, kuid hind oli krõbe - 180€.
Kui ma seda roosat tooli nägin, ma ahhetasin ja pildistasin seda. Siis üks naine jalutas mööda, ilmselt korraldaja või üritusega seotud, ütles, et need on müügis. Hinnaks oli sama, mis poe toolil - 180€, tingimisvõimalusega. Minu arust oli see õiglane hind, arvestades. et see oli käsitsi üles tuunitud.
Veel oli seal samasuguseid toole lilla ja punase kattega. Ja siis veel selliseid...neidki oli mitmes toonis, hetkel enam ei meenu. Riie oli seline libe, vett hülgav. Et kui midagi peale ajad sellele, siis pühid lapiga lihtsalt ära. Ma olin igastahes väga vaimustuses neist esemetest.
Ega me eriti sealt midagi ei ostnudki. Hinnad olid soolased ja see oli ikkagi laat tõelistele kogujatele ning inimestele, kes otsisid vintage stuffi enda koju. Päris tühjade kätega siiski ei lahkunud. Ostsime kaks uut fuksiaroosat graveeringutega pildiraami ja ühe puidust valge südame, mille peal on romantic tekst :D

No comments:

Post a Comment