Jul 18, 2015

Üks kuu pikendustega - minu arvamus ja soovitused

Ja jälle on üks kuu möödas...kuu aega ongi mul pikad kiharad olnud. Siiani ei ole ma ägedaid soenguid teinud sest 1) mul pole normaalseid lokitange :( 2) lokid venivad koheselt välja 3) pole aega 1,5h lokke teha. 

Mul on juba olnud vastakaid tundeid seoses juustega. Kas võtta need üldse ära või lõigata lühemaks...Aga nüüd ma tean - ma tahan neid täpselt sellistena nagu nad on!

Minu üks suurimaid soovitusi - kasutage kvaliteetset šampooni! Loobuge odavatest toidupoodide omadest. Kasutasin kuu aega, ehk siis alates paigaldusest, Garnier'i šampooni (oli vist meega ja mu enda pärisjuustele sobis) ja kuu möödudes oli täiesti võimatu juukseid kammida. Kammisin juuksed läbi, lükkasin taha seljale ja selle hetkega juba olid juuksed nii sassis, et hoia ja keela. Kamm takerdus pusade taha. Kirjutasin ka paigaldajale ja ta kutsus mind salongi, et peseb mu juuksed ühe spetsiaalse šampooniga. Paar päeva enne seda oli Garnier'i oma otsa saanud ja olin ostnud Elvitali. Kuigi ma pidin tund peale tööd tema juurde juukseid minema pesema, siis mul oli nii räme õlipats peas, et pesin kodus ka juukseid :D Ja mõistsin - Garnier oligi pikendused ära rikkunud. Alguses arvasin, et äkki ongi lihsalt kehva kvaliteediga juuksed. Aga peale pesu Elvitaliga ei olnud olukord ka nii väga hea, kuid vähemalt kamm käis paremini läbi. Salongis pesti mu juukseid selle sarja šampooni ja maskiga ning erinevust oli kohe tunda!

Kohustuslikud vahendid minu juuksepikenduste jaoks: kvaliteetne šampoon, palsam, mask (soovitatakse 2-3 korda nädalas pähe panna, mina teen seda tihedamini), juukseõli, pähe piserdatav sprei ja kuumakaitse.

Värvinud olen nii palju, et lahjendasin palsamiga Tonika indiaani suve ja tuka roosaks tooninud. See kulus päris kiiresti maha. Paar päeva tagasi otsustasin värvi värskendada, ainult, et seekord ei lahjendanud. Ja mis juhtus? Ikka see, et peale paari pesu enda juustelt kulub värv ja punasest sai ilus erkroosa, samas pikendustel on särtsakas punane. Tegin ühe proovisalgu ka hõbeshampooniga, hoidsin seda päris pikalt, kuskil 15 minutit äkki? Hele-hele sinakas-lilla jäi. Proovisin veel, kogu alumise osal juustest. Hoidsin umbes 10 minutit. Võttis selle kollasuse ära. Pean endale nüüd hõbešampooni juurde hankima, sest ma pole kunagi kollakat blondi sallinud aga ma olen näpud suhteliselt eemal hoidnud juustest.
Tunnistan, et tuka ja kõrvade juures olen veidi pikendusi ka nüsinud. Mõtlesin vahepeal järku lasta juuksed lõigata, et oma juuksed sulanduksid pikendustesse paremini. Aga ma otsustasin, et pigem ootan ja loodan, et mu enda juuksed kasvavad.

Praegu on mu juukseid siis sellised. Pikkust ei ole kaotanud, kuigi ma tahaks, et keegi tagant lõikaks otsad täiesti sirgeks, mulle ei meeldi, et need on kergelt kaardus või kolmnurkas hetkel.
Järgmises juustega seotud postituses räägin enda kogemustest erinevate juuksepikendustega (mida mul on ikka paras pagasitäis) ja milliseid pikendusi esimesena proovida.

No comments:

Post a Comment