Jul 11, 2015

Camera loves this girl!

Eile otsustasin, et kopp ees sellest persetamisest tööl, peab midagi ette võtma. Kuna ma polnud Johannaga juba pikemat aega kokku saanud ja olin varem rääkinud talle, et tahan teda pildistada, kuid siiani polnud seda teinud. Eile läksin oma meigiasjadega tema juurde, tegin talle hullud kulmud, jõhkra kontuuringu ja mõtlesime välja kuhu fotoshootima lähme. 

Esimene osa pilte on tehtud Rakvere Tammikus. Mõnda pilti olen topelt pannud, sest ei suutnud otsustada, kumb töötlus mulle rohkem meeldib.

Teise osa pilte tegime Vanadekodu pargis, Johanna tegi costume change'i.
Peale fototamist läksime poodi ja ostsime neli pudelit veini :D Hakkasime siis pilte vaatama ja kui ma neid viimaseid pilte nägin, ma ahhetasin, sest need olid lihtsalt nii hästi välja kukkunud!!! Või noh, vähemalt ma arvan, et tulid hästi välja. Nüüd sutsu töötlust ka juurde ja ma vaatan, kui uskumatult ilus Johanna on!!! Eks ma ole natuke mõrd fotograaf ka, ma käsutan ja õiendan, kuidas ja mismoodi olema peab. Aga imeilusad fotod ju? Ise olen küll väga rahul, aga töötlemist ma veel kõvasti õppima.
Sul on äge idee fotoshoodi jaoks aga pole kedagi, kes seda teostaks? Kirjuta mulle!

3 comments: