Jul 8, 2015

Tänapäeva noored ja netikuulsus

Teate, hommikul tööle sättides tuli mul meelde üks vestlus ühe noormehega, kellega ma paar aastat tagasi läbi sain. Ta oli minust vist oma 3-4 aastat noorem. Meie vestlus nägi välja umbes selline:

Tema: "Mind lisas Facebookis täna sõbralisti üks täiega kuulus tüdruk!"
Mina: "Milles poolest ta siis kuulus on?"
Tema: "Tal on mingi tuhat sõpra Facebookis ja kõik teavad teda."
Mina: "See teeb ta kohe kuulsaks? Ta ilmselt ei tunnegi kõiki neid inimesi"
Siis ta natuke kohmetus ja ilmselt sai ise ka aru, et kuulsus ei võrdu inimeste arv FB sõbrakas. :D

Noh, mis seal salata, eks ma tahan ka, et mu blogi loetaks ja Instagramis laigitaks fotosid aga netikuulsuse tiitlit ma taga ei aja. Sulgesin aasta tagasi Twitteri ja Facebook'i isiklikule kontole pole pilte lisanud juba jumal teab kui kaua. Mida ma ikka neid sinna lisan, selleks on Insta ja juttu kirjutan siia. Rohkem nagu polegi vaja :D Snapchatte ja muid sellised asju ma ammugi ei kasuta.

Ja üldse ma ei saa sellest aru, kuidas vahel täiesti tavaline, mitte millegi erilisega silmapaistev inimene, saab netikuulsuseks. Hordide viisi kommenteeritakse "nii ilus", "kade su ilu peale" ja nii edasi. Ja siis ma vaatan seda inimest ja mõtlen, et okeeei, kole ta pole aga...Ei, asi ei ole selles, et ma nüüd olen hirmus kade. Vaid ma mõtlen, et tegelikult on ju nii palju andekaid noori, kes vaikselt viisi tegelevad millegi lahedaga ja neid lihtsalt nagu ei märgata? Selle viimase lõigu point või küsimus oligi see, et kuidas üks suvaline inimene saab nii palju tähesära ja keegi andekas on lihtsalt avastamata.

4 comments:

  1. heh, sain naerda sest, et mul on ka üle tuhande sõbra fb's ja ei tea kas keegi kunagi mõtleb, et ma olen "kuulus" sellepärast :D tegelikult lihtsalt olen palju koolitustel ja laagrites osalenud välismaal ja siis ikka koguneb neid tuttavaid sinna, sest algul ikka see, et jaa raudselt jääme suhtlema :D mingi aja tagant teen ikka nn puhastust, et kui ikka mingit huvi inimese vastu enam ei ole siis kustutan ära :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üks asi on see, et kas sa oledki aktiivne ja näed inimesi päris elus ja siis lisate FB sõpsukasse. Selles postituses mõtlesin ma rohkem neid inimesi, kes ongi nagu "netikuulsused", et lisatakse niisama sõbrakasse, ilma, et oleks tegelikult tuttavad.

      Delete