Jul 14, 2015

Miks ma loobusin volüümripsmetest?

Teate, ma ütlen ausalt, ma olen inimene, kes armastab ennast nii öelda "tuunida". Ripsmed, küüned, juuksed - jaa!!! 

Aga miks ma siis enda volüümripsmed ära võtsin? Enne paigaldamist juuni kuus, olid mu enda ripsmed puhanud ja taastunud riitsinuseõli abiga oma kolm kuud. Mu ripsmed olid juba päris pikad, vaikselt kasvas juurde ka uusi ripsmekarvakesi. Ma olin juba nii harjunud, et sai silmi hõõruda, dušši all vett täiega näkku lasta...Lisaks ma ei suutnud enda näppe ripsmetest eemal hoida. Koguaeg libistasin üle. Ja nii neid karvatutikesi muudkui langes. Kui eelnevad korrad on paigaldusel ripsmed kaua püsinud, siis seekord kukkusid ja hõrenes mu sahtel päris kiiresti. Lugesin, et üheks põhjustajaks võib olla stress. Arvan, et mingil määral mängis see rolli.

Ripsmetega on see, et need on superilusad ikka...ärkad üles ja põhimõtteliselt ei vajagi meiki, vähemalt mul oli nii...Aga vaja on ikka end harjutada, et mitte neid näppida.

Ja lõpuks ei suutnudki olla volüümripsmetega, üks hetk tundsin, et pean neist lahti saama! Tahtsin täiega lihtsalt silmi hõõruda. Nüüd muidugi olen jälle alguses tagasi - kui ripsmed ära värvin, on need nagu kõverad ämbliku jalad, kõik erineva pikkusega ja turritavad erinevasse ilmakaarde :D

Aga ma ei kahetse, et olen volüümripsmed pannud ja enda ripsmeid rikkunud. Riitsinuseõli abiga saab kõik jälle korda :)

2 comments:

  1. Ja mina mõtlesin, et see on minu "haigus" ripsmepikendusi näperdada... Teistel püsivad nii ilusasti ja siis olen mina, kes neid koguaeg katsub ja nii nad mul alati ka kiiremini ära langevad. Aasta aega kandsin tavalisi, kaks kuud volüüme ja tegelikult oli ikka päris õudne, millised mu enda ripsmed lõpuks olid. Õnneks olen kah tänaseks juba pool aastat ilma olnud ja silmad jälle ilusad aga soojamaareis ilmselt sunnib neid tagasi panema. Ma ei kujuta ette, kuidas enda sõrmi nendest eemal hoida :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui mul eelmine aasta maist-oktoobrini olid alguses tavalised ja lõpupoole volüümid, siis ma olin sellest näppimisest lahti saanud :D Ja oi, see oli jube, milliseks mu enda ripsmed olid muutunud :/ Ehmatasin ära, et mis pisikesed, lühikesed udemed need seal on :D

      Delete