Jul 30, 2015

Üks maal, mis vist kunagi valmis ei saa

Mul on üks lõpetamata maal, mis on nüüdseks mitmeid kordi läbi teinud muudatusi :D Ja lõppu ei paista tulevat. Kogu lugu sai alguse, kui ma kunstikas käisin, olla võis see 11. klassi alguses siis, sest ma käisin seal üksinda. Eelnevatel aastatel olin sõbrannade/klassikaaslastega kampas käinud aga tol aastal olin üksik hunt.

Ma suhteliselt uimerdasin sellega, kuigi see pidi minema näitusele. Sinna ta läks poolikuna ehk siis sellisena...
Nii ta seisis mul ikka päris pikka aega. Siis ma otsustasin joonistada juurde lilled, mis tulid KOHUTAVAD. Samas must-valge poolega olen väga rahul. 
Silmadest ei hakka üldse rääkima...:D
Otsustasin lilli parandada ja silmi ka. As you can see, I suck at it. :D
Ja praeguseks on maal siis selline. Taevas läheb ülevalt käest ära ja tühja võitu on see roheline küngas...oeh, kes teab millal pintsli jälle kätte suudan võtta :D

No comments:

Post a Comment