Jul 8, 2015

Kunstlillepärg

Vaja läheb:
  • liimipüstolit
  • kunstlilli
  • venivat peapaela/peavõru
Ega siin mitte midagi rasket pole. Irooniline, sest mul oli juba eelmise aasta mai kuus kunstlilled ja augud peapaelas ootamas, et need liimitud saaks :D


Alustuseks panin ma liimipüstoli sooja. Antud DIY's on mul kunstlilli vähe, seega ma enne proovisin, kui tihedalt/hõredalt ma neid paigutada saan. Seejärel tegin teravate kääri otstega augud peapaela sisse.
Törts liimi augu peale ja surusin kunstlille läbi.
Hoida nii kaua paigal, kuniks liim jahtub. Et lilla peapeal ja vahed ei paistaks, liimisin mõned õielehed selle külge.
Lõpptulemus
Muidugi saab ka peavõrule samasugust versiooni teha. Teine lillepärg on mu õe oma, mille ta tegi stiilipeo jaoks. Nagu näha on ta lisanud ka lehekesi, jätab täidlasema mulje.
P.S. Ma vabandaks piltide suhtes ette, et need nii udused on. Pildid tegi mu kallis "fotograafist" kaasa, keda ma pidevalt õpetan, kuid kasu sellest pole nagu näha :D Seega üleskutse! Kui keegi Rakveres või selle lähiümbruses mõnikord tahab pildistama minna või laheda fotosessi teha - teeme ja proovime!

7 comments:

  1. Tahan tahan tahan! Polegi ammu ühtegi DIY projekti ette võtnud. Mul on see probleem, et alati, kui lähen kunsti või mingisuguse DIY nänni poodi, siis lahkun liiga kerge kukruga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma üritan kõiki DIY projekte teha asjadega, mis kodus leiduvad. :D Kord meisterdasime sõbrannaga ja ta oli lugenud netist sellist teksti, et "Why buy something for 5$ when you can do it yourself for 50$" :D Ja tegelikult see suht tõsi ongi - kui minna poodi spetsiaalselt diy jaoks asju ostma, siis on mõtekam tehtav ese juba poest ära osta, muidu läheb liiga kulukaks :D

      Delete
  2. Väga ilusad pildid! Ma tahaks sinuga fotosessile tulla, aga elan Tallinnas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ise ei satu tihti pealinna, aga panen selle soovi kõrva taha, ehk kunagi teostab ära :P

      Delete
  3. Tead... sa oled nii äge! Ma olen su blogi tegelikult lugenud väga väga ammusest ajast ja ma olen alati vaadanud, kui vahva inimene sa oled. Kirjutan siia alla ka sellest, et sa tunned, et su töö on igav... Hüppa pea ees vette ja tee midagi, mida sa muidu kunagi ei teeks. Lase elul end üllatada ja tee otsuseid oma südamega!
    Mina näiteks loobusin hea palgaga tööst, sest ma vihkasin lõpuks seda. Nüüd teen ma asja, mille eest saan küll vähem palka, aga olen 10x õnnelikum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheee, aitäh sulle!! :')

      Ma lugesin Iris S intervjuu blogis sinu kohta ja mõtlesin, et sul on jumalast äge töö, et huvitav, milline see täpsemalt välja näeb, mis su tööülesanded on jne. :D Ma kavatsen augusti puhata ja suvest viimast võtta. Sügiseks plaanin tagasi tööle kuskil asuda. Kõige nõmedam ongi see, et ma nüüd hakkan kahtlema - kas mulle ikka istub see ja teine koht, pärast tahan jälle natukese aja pärast lahkuda. Tahaks oma aja peremees olla. Eks näis siis, mis saab.

      Delete
  4. Väga fancyd pärjad! Tuli endal ka tahtmine midagi meisterdada :)

    ReplyDelete