Jul 19, 2015

DIY: Kaunistused purkidest peole ja peolauale

Vaja läheb:
  • purke
  • liimi
  • kääre
  • salvrätte
  • linte, pitsi
  • kivikesi/kruusa
Johanna tuli mulle appi meisterdamisel. Selline nägi välja siis meie töölaud :D
Suurematest purkidest said ühesugused lillevaasid.
Kahvlite-nugade-lusikate ja kõrte hoidmise purke ma ei kaunistanud. Et asi päris igav välja ei näeks, lisasin värvilisi kivkesi.
Üleval pildil siis mõned eksemplarid, mis tehtud sai. Võimalusi on nii palju. Mul on see probleem, et kõik peab ühesugune olema. Johanna abita oleksingi ma kõik purgid samasugused teinud. 

Õhtu lõpus sai jõulutuled ka sisse lülitatud ja tekkis mõnus valgus koos küünlakumaga.
Sellised kaunistatud purke tasub alles hoida, sest neid saab edaspidigi kasutada. Neisse võib lillekesi panna või hoopis meigipintsleid, pliiatseid või juukseharjasid.
Mystiline Musticas FB's.

1 comment:

  1. Ise olen ka plaaninud selliseid purke teha,aga pole aega saanud. :)
    Nüüd peaks ikka ise ka ära tegema.
    Sul tulid igatahes nii mõnusad ja ilusad purgid:)!

    ReplyDelete