Jul 24, 2015

REEEDE!!!

Oeh, ja ongi jälle, lõpuks (!), üks nädal möödas! :D See tähendab seda, et reis Saksamaale tuleb aina lähemale. Ja mul on juba igasuguseid ideid ja plaane, mida augusti teises pooles teha. Tahaks võimalikult palju käia, reisida, näha loodust ja inimesi. Eks ma praegu unistan aga reaalselt planeerima saab hakata siis kui palk ja puhkusepäevade rahad on käes.

Rainiga suhtlesin eile üle pika aja telefonis ja ütlesin, et pakkugu mulle ükskõik mida, kuhu ja millal, ma tulen! :D Siis ma mõtlesin, et võiks mõneks ajaks Tallinnas kellegi juures crash'ida...tüdrukutega pidi vist mingi grill ja tšill tulema, kui nad suudavad välja mõelda kuupäeva, mis kõigile sobib (minul pole piiranguid).

Joanna käis eile külas ja rääkis, et ostis lambist piletid RyanAiri kaudu Oslosse. Peale seda kaks tema sõpra ostsid ka ja nüüd nad lähevad kolmekesi reisile. Ja üldse, Joanna näiteks elas Inglismaal kolm nädalat, üksi läks sinna. Kohe inspireeris, et miks ma pean otsima ja anuma kedagi endaga kaasa. Üksi saab ju ka reisida. Noh, muidugi on tore, kui keegi on kaasas. Ma olen selline inimene, kes tahab kellegiga läbi arutamist ja ma ei oska nagu väga hästi võõras kohas üksi olla. I get socially awkward :D Tegelikult ma tahan juba pikemat aega Rootsi kruiisitada. Sinna ma võin üksi minna, sest olen varem ühe korra käinud seal. Tahaks lihtsalt ringi vaadata ja pildistada. Aga ma ei taha mitte mingil juhul kajutit võõrastega jagada :D (kui keegi on minemas ja üks inimene on puudu, siis hey, hey!).

Raadiost tuleb praegu Kid Cudi - Memories ja tuleb täiega isu kuskil pidutseda, tantsida ja igasuguste inimestega tutvuda. Tahaks elu nautida!!!

Okei, ootan pikkisilmi enda palka ja siis saan kalkuleerima hakata, mis augustis toimuma hakkab. Kui kellegil on midagi ägedat pakkuda või soovitada, laske käia! :)

No comments:

Post a Comment