Jul 20, 2015

Igaüks on oma õnne sepp!

Teate, mul on kopp ees, konkreetselt mõõt täis saanud, kurb ja õnnetu olemast. Tihti ma mõtlen katkenud sõprussuhetele ja ketran peas pikki jutte, tegin seda isegi eile enne dušši alla minekut. Ja see ajab mind ausalt öeldes hullllluks. Tahaks ennast välja elada aga kui ma kirjutaksin enda mõtted siia lahti, siis keegi kuskil jälle solvub ja ma ei tea mida veel (ühe postitusega oli nii) :D Kõige lihtsam ja targem on need mõtted blokeerida ning oma elu edasi elada. Ma olen inimene, kes ei pea pikka viha ja kes tõesti harva solvub, seepärast mul on suht raske mõndadest inimestest aru saada. Okei, aitab, rohkem ma ei kirjuta selle kohta midagi ja kui need mõtted kipuvad taas pähe, siis üritan millegile muule mõelda :D

Hommikul ma otsustasin, et ma üritan nii tihti kui võimalik üles kirjutada midagi positiivset enda elu/päeva kohta.

Täna ma oskan kirja panna kohe KOLM head asja!

  • kahe nädala pärast samal ajal olen ma koos Taneliga enda sugulaste juures Saksamaal!!!
  • võitsin Cleeri blogis loosimise :)
  • eile oli minu blogis 500+ vaatamist! Ma ei tea kust te, kallid lugejad, kõik välja ilmusite, aga minu jaoks see number on suur asi! Nii palju vaatamisi pole mul kunagi olnud.

No comments:

Post a Comment