Jul 14, 2015

Kumavad purgid

Üks isetegemine, mis ma tegelikult juba oma kuu aega tagasi sünnipäeva jaoks tegin, on nüüd Teie ees. Idee sain nii nagu ikka, Pinterestist.

 
Vaja läheb:
  • Purke
  • Teipi
  • Kääre
  • Nööri
  • Spreivärvi
Sünnipäeval asetasin purgid treppidele, nad andsid sellist mõnusat pehmet kuma. Ma ei saanud just parimaid pilte neist, sest pidu oli juba täies hoos (if you know what I mean :D) ja mul läks täitsa meelest, et neist pilte teha. Seega enamus piltidel on valgus paigast ja pildid on udused.
Lõpetuseks panen pildi kahest purgist, mis ma kõige esimesena katsetusena tegin. Need jäid mu enda magamistuppa. Koos AirWick'i värvimuutva küünlaga jääb päris lahe kombinatsioon.
Mida ma teeks või soovitan teil teisiti teha - võtke nöör, mis ei ole karvane, siis jäävad purgi ümber jooned konkreetsemad. Ja lisaksin näiteks purgi kaeluse ümber lipsukese või riba pitsi. Aga eks see lõppkokkuvõttes on teie endi valik. Efekt jääb ju samaks :)
Mystiline Musticas FB's.

No comments:

Post a Comment