Jul 28, 2015

♥ Boyfriend Tag ♥

Hiljuti on palju ringlenud boyfriend tag'i postitusi. Huvi pärast tahtsin teada, mis Tanel neile küsimustele vastaks. Ma isegi naersin paar korda :D

1. Kus me kohtusime?
Rakvere skeidis.
2. Kus oli meie esimene kohting?
Sellist asja nagu kohting polegi meil olnud.
3. Sinu esmamulje minust?
Väga jutukas, sõbralik ja seltskondlik, ei karda enda arvamust avaldada.
4. Millal sa tutvusid minu perekonnaga?
Su ema poolne pere teadis mind juba varem, kui me sõbrad olime aga isaga kohtusin esimest korda 2014 märtsis äkki, kui me olime juba paar kuud koos olnud
5. Kas mul on mõni veider komme?
Jätad enda juuksepandlad igale poole vedelema.
 6. Kui kaua me oleme koos olnud?
562 päeva.
Ehk siis veitsa üle 1,5 aasta.
7. Kas meil on mõni traditsioon?
Võib-olla kuskil alateadvuses on mingi traditsioon mida enda teadmata tähistame.
Okei, milline diip vastus :'D Aga ega mul endalgi ei meenu mingisugust traditsiooni. Noh, aastapäeva tähistamine...hm...peaks looma mõne :D
8. Kuhu oli meie esimene ühine reis?
Riiga.
Pilt tehtud hosteli trepikas :D

9. Mis oli esimene asi, mida sa minu juures märkasid?
Su armas naeratus.
10. Mis on minu lemmikrestoran?
Chopsticks, Rohuaia kohvik.
Kusjuures, kui ma mõtlesin, et mis mu lemmiktoidukohad on, siis ma isegi ei oskaks vastata aga need kaks on tõesti mu ühed lemmikud :D
11. Mille üle me kõige rohkem vaidleme?
Söögi, koristamise ja kodusisustuse üle ja veel üks asi mida ma ei avalikustaks.
12. Kus ja millal oli meie esimene suudlus?
Võsul, 2014 jaanipäev.
13. Mida mulle meeldib telekast vaadata?
Kui meil oleks telekas siis „Lahingud ladude pärast“ ja see antiigipoe asi, ma pealkirju täpselt ei mäleta.
14. Nimeta üks asi, mis mulle ei maitse?
Piim, heeringas, lillkapsas, need pikad rohelised oad mis on „Mehhiko segus“ jne.
Lillkapsas on ok, kui see on toores ja näksimiseks lauale pandud.
15. Mida ma endale tavaliselt restoranist juua tellin?
Vesi, sprite või segumahl, aa või tequila.
Jahm...:D
16. Mis number jalanõusid ma kannan?
40? :S
See on õige vastus. Alguses pakkus 36 või 38, niiii mööda :D
17. Milline oleks mu lemmikvõileib?
Sai, sulajuust, vorst, kergelt sulanud juust, salatileht, praemuna, sulajuust, sai.
18. Mida ma sööks iga päev?
Kodutehtud sushi.
19. Mis värvi on minu silmad?
Rohekad hallikad.
20. Kumb meist avaldas esimesena armastust?
Mina.

3 comments:

  1. appi see viimane pilt on no nii armas teist :) nunnu paarike! (siia paneks selle südame silmadega emoticoni :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänksssss, mulle endale ka meeldib see pilt :P

      Delete
  2. nr 12. aasta oli tegelt 2013 ;)

    ReplyDelete